fredag, september 11, 2009

Kiss the carpet

Jag sitter i en lägenhet i Göteborg och är lite bakfull. Och lite kåt, det är ju så lätt hänt. Tittar på en matta som är ungefär 15 meter lång. Den spillde jag en liter sötsur sås på förra sommaren. Istället för att rakryggat ta det som en man och göra något vettigt åt den meterstora fläcken så rullade jag helt sonika ihop mattjäveln och gömde den på balkongen och trodde väl att ingen skulle upptäcka det. Jag var inte helt nykter då. Och det upptäcktes omgående. Men det var inte mitt fel egentligen, det var bordet som bara ramlade ihop. Därav sötsur sås på golvet. Jävla bord.

Nu jobbar lägenhetsinnehavarna. En civilingenjör och en förpackningsdesigner. Titlar blir ju så jävla viktigt när man kommer upp i ålder. Annars umgås jag med lärare, jurister, konstnärer, poliser, öronläkare, arkeologer och bögar. Själv kan jag inte titulera mig någonting, och ingen sambo att identifiera mig med har jag heller. Men va fan liksom. Fuck it.

Konserten var överjävligt bra. Förra gången jag såg bandet lämnade jag omdömet ”så fittans bra”. Och jag är beredd att göra det igen. Det var också trångt i lokalen, då är det alltid tacksamt att tränga sig med armbågarna lite mjukt i brösthöjd när det är fruntimmer i närheten. Det gick för övrigt bra med tjejerna igår. Jäääävligt bra.
Jag: - Ursäkta, herrtoaletten, vart är den?
Hon: - Jag tror att den ligger där borta, och sen till vänster.

Fan, jag känner att jag är på gång nu, det där är det största framsteget sedan 1997. Formsvackan är över.

Nu ska jag leta upp lite frukost. Sen ska jag nog ruska tupp. Men det berättar jag inte för någon, för man kan inte bara gå runt och onanera i andra människors hem, det är inte socialt accepterat.

Äh, jag ger nog fan i junioren ändå, det känns inte bra. Man måste visa lite respekt. Ägnar mig nog åt inlämningsuppgiften istället. Men först var det frukost ja. Hej då.

 

 

 

2 kommentarer:

MonasUniversum sa...

Din lilla skitunge, tro'runte jag såg vad du skrev hos Linda!

Och så var det Ricky.

Gå och bajsa.

Wayne sa...

Jamen käften kärring, du vet att jag har rätt. Kram