tisdag, september 29, 2009

Brother, my cup is empty

Du ska klicka här för att läsa en recension av öl- och whiskeymässan i Nacka.
Så gör det nu, det är inte farligt, inte alls, såja, var inte rädd, det gör inte ont och är snart över.

Själv ska sitta och sura över att jag tippar som en jävla sopa. Kanske tar jag cykeln till Skellefteå och reder ut ett och annat. Jävla norrlänningar. Jag ska i alla fall skissa på min ritning om murbygget längs med Dalälven, det är något som är säkert. 

Hej jävla då. 

4 kommentarer:

wettexvärlden sa...

Kanske du kan krama Långa Barnet från mig när du är där? Jag skulle bli jätteglad.

Anonym sa...

Jag vill ha en skiva på måndag. Smäktande, tunga melodier som kan bli nya favoriter och som får mig att framstå som en utmärkt musikkännare. Ok?
//Peachy

MonasUniversum sa...

Den där jävla sidan är svintråkig. I tell you.
Och inget jävla jidder om att det skulle ha med min ålder att göra!

Wayne sa...

Wettex: Det skulle jag om jag var där, men det är väl ungefär 340 mil dit. Nästa gång.

Peachy: Ska göra ett försök.

Mona: Du har fått ditt svar. Kärringjävel. Och återigen: Linda leder stort just nu.