onsdag, september 09, 2009

A cowboy's work is never done

Om du vill läsa gamla, och några nya, bokrecensioner får du fan klicka här.

Har spenderat dagen på ett nytt arbete. Så är det, slit och släp och aldrig någon jävla lugn och ro. Men ungarna ska ha mat de också. Och ryskan från dejtingsidan måste ha cash i förskott om hon ska komma hit och älska mig livet ut. Nu ska jag dra en trött tristessrunk och sedan gå på ett föredrag om ett djur som människor vill vara elaka mot. Det gör att jag missar fotbollen. Men det är väl ändå Tv4 som sänder, och den kanalen är ju tammefan sämst på allt, alla kategorier. Sen måste jag läsa saker jag inte vill läsa. Alltid ett jävla slit i uppförsbacke och motvind. Hej då. 

.

4 kommentarer:

Håkan sa...

Du missar inget. Pontus Kåmark ser tjock ut och Klas Ingesson verkar vara petad.

Lennart Pettersson sa...

Det vart ett självmål - igen! Men grusplanen var utbytt mot gräs den här gången.

wettexvärlden sa...

Fotboll???

Wayne sa...

Håkan: In med Allbäck för fan!

Lennart: Se ovan.

Wettex: Jomen du vet.