onsdag, september 02, 2009

It must be him

Sitter på universitetet och glor. Och surar lite över att jag inte har någon mus. Den ligger hemma och latar sig den. Så med okontrollerade fingrar pillar jag på den där plattan och piljäveln far över skärmen som en speedad jag vet inte vad. Jag vill så gärna kupa handen över musen och smeka runt lite och koppla av.

Lyssnar på Vikki Carr istället för att göra det jag ska och nynnar med lite musikaliskt och tänker att vi har det så lika hon och jag. Fast jag byter ut him mot her. Och jag dör inte, det verkar så onödigt. Fast hos henne ringer det, det gör det inte här.

Äh, nu tar jag ett varv och sen ringer jag mig själv och frågar lite hur det är och så och sen säger jag att allt blir bra och undrar om vi kanske ska gå ut och ta en öl och det tycker jag låter som en god idé.

2 kommentarer:

MonasUniversum sa...

...ja, det var ju en kort länk. I kortaste laget måste jag säga...

Men det är klart, du har ju framtiden för dig, att lära dig att göra rätt.

Wayne sa...

Mona: Ja men... äh, jag orkar inte ens förklara.

Men jag hade fan inte varit så kaxig i din ålder.