tisdag, september 08, 2009

Come into my sleep

Om mitt namn var Tomas så skulle jag genast lägga till Tvivlaren för att ens reagera på tilltal. Tomas Tvivlaren, som aposteln. Han från sagan ni vet. Men nu heter jag inte Tomas. Men jag tvivlar. På det mesta. Det upptar numera större delen av min vakna tid. Därför så ska jag sova nu. Eller i alla fall gå till sängs. Därför passar det fint med en videorepris eftersom det är en av de vackraste sovlåtar som någonsin gjorts. Skyll inte på mig för det kassa och svajiga ljudet, det är inte mitt fel. Jag kan faktiskt inte stå till svars för allt. Det kan jag fan inte. Jag ska drömma om att jag rider på en myskoxe på väg till något annat. Något bättre. Du får drömma om precis va fan du vill, så länge det gör dig lycklig. God natt. 




"Wir haben uns im Traum verpasst"

Inga kommentarer: