måndag, februari 22, 2010

King of Rome

Inledde dagen med ett möte. Det gick bra, jag är duktig. Det kanske inte så många tror, inte jag heller alltid. Men lite duktig är jag. Så länge man inte är sig själv brukar det mesta gå bra.

Efter det har jag mest legat på en soffa iklädd ett solkigt wifebeater-linne och byxor med hål i som inte är mina egna och tittat på djurprogram och lyssnat på radio och Pet Shop Boys. Och så har jag stått vid fönstret och tittat på bilarna på gatan, inte för att bilar är speciellt kul att titta på utan mest för att de är så många. I Stockholm finns flera hundra bilar.

Nu ska jag flytta på ett papper från ett bord till ett annat och skölja av ett glas, klart på 17 sekunder. Därmed tror hon den där som snart kommer hem att jag varit duktig och har städat och diskat. Om jag anspelar på att allt slit gjort mig trött kanske hon ordnar middag. Tjejer är bra, tjejer är lättlurade.

Hej då.

4 kommentarer:

MonasUniversum sa...

..."i Stockholm finns det flera hundra bilar."

Well, eftersom du inte är direkt precis, exakt i Stockholm, så kan jag bara informera bäbisen om att you have seen nothing yet dear.

Vi kan ta en fika på Sveavägen och räkna bilar en dag. Kaffet lär bli kallt honey.

Sockiss sa...

aa! idag köade jag med flera bilar på en gång i stockholm! gaaalet I tell you! Gaaaaalet!

Anonym sa...

wifebeater linne?...det känns inte riktigt du Wayne..du känns mer "öl byggde denna vackra kropp" linne.Mycket mer mesig...om du förstår vad jag menar:)

Wayne sa...

Morsan: Jaja. Och kaffet blir nog kallt på grund av du skulle tjata hål i huvet på mig.

E: Helt crazy.

Anonym: Tänk om, tänk rätt. Vilket jävla hån!