lördag, februari 02, 2008

John, I´m only dancing

- Jag vill gå hem och käka pizza och knulla.
Jag tittade mig omkring och insåg att hon faktiskt pratade med mig. Vilken jävla drömbrud tänkte jag, käka pizza och knulla.
Men eftersom jag är en jävla sopa så sa jag inte – Bra, då drar vi nu! Nej då, istället hävde jag ur mig något lamt jävla – Jaha, ok. Och beställde in en öl till mig själv. Helvete. Här har jag gått och gnällt i flera månader över att jag aldrig får kliva på, och så missar jag öppet mål. Fan. Jaja, senare på kvällen, i en annan lokal, så dansade jag i alla fall med en okänd kvinna. Tror jag. Jag tror även att hon såg utländsk ut. Men det där var i slutet av kvällen, så allting är vagt. Jävligt vagt. Kanske så inbillar jag mig allt. En sak som jag dock är helt säker på är att kvällen avslutades med snabbmat. Det är spår av kebab i hela jävla lägenheten. Det var nog gott.

4 kommentarer:

Jokim sa...

säg till när du dansar nästa gång, jag måste se.

Anonym sa...

Jag hoppas, hoppas så innerligt att detta innebär att vi ska dansa oss igenom Neübauten konserten!
Guuud vilken fin upplevelse det kommer att bli... Jag ska "move my body like a snake" hela tiden.

Wayne sa...

jokim: nej...det kommer att ta bort magin när vi delar säng.

hotty: din enda uppgift på Neubauten är att se till att hålla mig nykter. dansar gör vi efteråt.

Anonym sa...

Roger that.