måndag, februari 25, 2008

Left hand path

Har under den senaste tiden lyckats titta på Cribs på MTV några gånger (fråga mig inte varför). I alla de där stora fina husen, så verkar sovrummen ha något gemensamt. Det är nämligen i sovrummen som "the magic happens". Naiv som jag är trodde jag först att det är där som de skjuter heroin.
Sedan förstod jag att det handlar om...sex. Det är där som det nuppas helt enkelt.
Då tittade jag mot mitt sovrum, eller ja, mot den del av lägenheten där sängen står. Det gjorde mig lite ledsen. Men sen så tänkte jag efter och insåg att magin inte behöver finnas i ett vackert ombonat sovrum inhyst i något palats.
Hos mig finns magin i vänsterhanden! Det är både billigt och praktiskt. Det har de jävlarna inte tänkt på.
Suckers!

1 kommentar:

Anonym sa...

left is right!!