torsdag, februari 21, 2008

Give me a woman

Häromdagen tvättade jag mina kläder.
Det var tråkigt.
Idag har jag handlat mat.
Det var tråkigt.
Idag har jag lagat mat.
Det var tråkigt.
Idag har jag städat.
Det var tråkigt.
Idag har jag tagit hand om två snorungar.
Det var tråkigt.

Ok, det sista ljög jag om. Men det jag vill komma fram till är: – Ska jag behöva göra det här? – Nej. Vår härliga regering har sänkt skatten för hushållsnära tjänster. "Så att även vanligt folk ska ha råd att förnedra en undernärd vitryska".
Men borgarna tänker inte långt.
Det räcker ju fan med att skaffa en flickvän. Det är visserligen inte gratis, men om man räknar med att hon släpper till då och då, så kringgår man ju även lagen mot sexköp.
Praktiskt.
Så det är det jag tänker göra, skaffa en flickvän. Projektet skall vara slutfört innan midsommar och jag kommer inte att ställa några högre krav på utseende. Bara på regelbundet efterhållen kroppshygien, passion för hushållsarbete samt lydnad.
Det kommer nog bli bra det här.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Det är sån tur att jag inte är på jakt efter trångsynta män som du!
Jag hade fan aldrig fått vara med..

-Jag diskar snabbt och mycket.
-Jag städar effektivt utan att störa.
-Jag broderar på relativt hög nivå.
-Jag har goda matlagningskunskaper och förmåga att anpassa detta efter supply and demand.
-Har gott ölsinne.

MEN

Så faller allt på det där fåniga kravet på att regelbundet hålla på med kroppshygien!
Ska det vara så himla-himla?! Du få sänka din orimliga standard.

Yvette sa...

Jag har också funderat på något liknande. Jag ska nog också lägga ner alla utseendekrav och åka till typ dreamhack eller dylikt för att kidnappa en liten gosse som aldrig sett ett par irl-tuttar. Sen ska jag kidnappa hans dator och joltcola, hålla dom gisslan, och tvinga honom att dyrka mig, diska och massera mina fötter.

Wayne sa...

Hotty: Men köp en tvål och erkänn att Hårbollen sköter allt i hushållet. Du ligger väl mest på en divan, sörplar vin och ställer krav?

Yvette: Det låter som en god idé! Hur är det med tjejer på sådana där datafester? Det lär väl förvisso gå 1000 slynglar på 1 hona, så oddsen känns sådär. Men kanske, om allt går åt helvete. Men lycka till!

Anonym sa...

Eller så tar du och skaffar en kille.