tisdag, februari 19, 2008

I wanna be somebody

Vem är jag?
Den frågan ställer jag mig allt oftare. Har känt mig så jävla identitetslös på sistone. Har inte känt tillhörighet till någon eller något. Var inne på tanken att gå till en läkare för att försöka få en bokstavsdiagnos. Det verkar ju ganska trendigt. Att kunna presentera sig med frasen "- Hej, jag heter Wayne och jag har ADHD" har varit minst sagt lockande.
Då är jag i alla fall någon.
Som alla andra.
Men istället så ska jag tatuera mig. Tatueringar är jävligt tufft och jag förstår inte varför jag inte skaffat någon tidigare. Då hade jag haft en identitet vid det här laget, samt att kvinnor gillar tatueringar.
Kvinnor gillar farliga män, och tatueringar är jävligt farliga.
" Jaså du gillar att jag ser ut som en sjöman som suttit på kåken? Hem till dig eller mig, eller duger rännstenen?"
Här är motivet jag valt ut, ska givetvis täcka hela ryggtavlan.



6 kommentarer:

Anonym sa...

Du kommer bli så snygg. Och farlig. Grrrr! /Sue

Anonym sa...

alltså, det kan ju kännas lite fel att meddela dig genom ett sånt här forum, men nu förhåller det sig ändå så att du faktiskt har en diagnos, (eller iallafall symtom som pekar på att du borde tilldelas en diagnos) - nämligen hyperonanist. Om du inte håller med så är du välkommen "på samtal" till lägenhet 15 i ditt hus. Tycker för övrigt att du ska överge planerna på att tatuera in en sån där häst. Du borde istället överväga en fet tribal istället. Då kan vi börja se dig som den moderna karlakarl du så gärna vill vara.

Kulturkoftan sa...

Fan vad bögigt.

Kulturkoftan sa...

Ska vi slåss i helgen? Jag kommer hem en sväng.

Yvette sa...

Jag röstar också på tribals - som i flera stycken. Stora ena. Det är manligt. Släng in lite taggtråd när du ändå är igång.

Wayne sa...

Sue: Det tror jag också. Tack.

Svettis: Onani är ett sundhetstecken, det förebygger även testikelcancer... har jag hört. Tribal känns jävligt hett faktiskt.

Sofia: Du är sååå jävla trångsynt. Vi kanske kan slåss, om jag får slå först. Alla lösa går om.

Yvette: Pamela A har väl taggtråd? Vet inte om jag vill förknippas med henne.