tisdag, januari 29, 2008

Last exit for the lost

Fan vilket misstag det var av festkommittén att sätta mig som kassör.
Lita aldrig på bittra män utan framtidshopp, det är mitt råd till omvärlden.
Sitter här och tittar på pengarna.
3000 kr.
De ska betalas på fredag när klassfesten är.
Men nu är det så att jag inte tänker dyka upp på den där förbannade festen. På fredag är jag och de 3000 kronorna jävligt långt bort. Det här är nog 2000-talets största stöt, om man bortser från det där svindleriet på den där franska banken som uppdagades förra veckan (men eftersom det blev avslöjat var det ju ingen vidare stöt, amatör!).
Jag är ett jävla geni, en mästerkatt i lårhöga stövlar!
Jag ska dricka paraplydrinkar, leva la dolce vita och köpa mig en vacker fru.

Jag kommer aldrig mer tillbaka!
So long, suckers!
Fuck you all.


EDIT: Har kollat runt lite nu på priser. Fan.
För 3000 kr kommer jag nog inte längre än till typ... Gislaved.
Helvetes jävla fitta. Är det värt att bli ihågkommen i klassen som "det där jävla homot som stal festkassan och stack till Gislaved, där han spenderade pengarna på stora stark på den lokala pizzerian"?
Alltså, egentligen så spelar det ingen roll vad dem tycker. Men jag vill ju ändå göra min stöt med stil och finess.
Jaja, jag tar ställning till allt imorgon.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hur blir det, har du bestämt dig än? Blir du kung i baren i Gislaved? Eller ska du förtsätta vara klassens tönt?

Wayne sa...

Jag hade ögonkontakt med en tjej i klassen idag, så jag misstänker att jag kanske får knulla immorgon. Ingent Gislaved med andra ord.

Anonym sa...

ofan. väntar spänt på uppföljning. behöver du några tips?