måndag, januari 22, 2007

Christina the astonishing

Till Christina:
Förlåt!
Det var dumt av mig att inte vara rak och ärlig från början och erkänna att det är jag som under tre nätter stått nedanför din balkong och med gråt i halsen fylleskrålat ”Vem får nu se alla tårar” av Wilmer X. Jag är fullt medveten om att det var fel att skylla på din brorsa och kalla honom ”ett incestuöst perverst jävla svin”. Sorry. Alltså jag har inget emot Classe, men det låg nära till hands just då att anklaga honom. Du har kanske förstått att breven med hot om att nacka din teddybjörn är från mig. Kan du slänga och glömma dom?
Slutligen de här nattliga samtalen till Mimmi och Dennis om att du är lättare att få i säng än Bionda. Fan. Förlåt, jag blev bara så ledsen när de berättade om dig och den där discjockeyn.
Kalla mig sjuk alternativt passionerad. Välj själv.
Fika onsdag? Eller kolla Pretty Woman som du gillar så mycket!
Kram/W

1 kommentar:

Anonym sa...

Bionda är lika oskuldsfull som en nunna! Så det så! /Fadde