söndag, juni 06, 2010

Get me away from here, I’m dying part III

Hej små knattar!

Nu kan ni läsa om den tredje platsen som man hellre är på än i Stockholm den 19/6. Läser gör ni på Cramp Magazine.

Idag har jag sett en hare. Det var roligt och den var ganska ful. Eller ful och ful, den såg väl ut som en hare gör antar jag.

Nu ligger den och ruvar på sina påskhareägg, tänkte jag.

Sen var jag tvungen att fråga Sadisten om harar lägger ägg. Hon upplyste mig bestämt om att harar inte lägger ägg och att jag borde känna till det.

Och ja, det borde jag väl veta. Jag får försvara mig med att det gick lite för fort uppe i hjärnan, hade jag tänkt i två sekunder extra hade jag kunnat lista ut svaret själv.

Nu ska jag okynnesäta skagenröra och titta på Naturens stora skådespel på SVT Play. Hej då.

1 kommentar:

sofie sa...

jag såg också en hare, men igår. den var liten och söt :)