måndag, februari 16, 2009

People are strange

Senaste sökningarna på den där kända sidan som lett hit:
Knulla grannen

Lårhöga gummistövlar
Hur lever djuren i Asien?
Knullade med grannen
Wayne Nilsson blogspot
Knulla grannen
Ögonherpes

Vet inte riktigt vad det ska dras för slutsatser av det, förutom att grannknullning verkar vara populärt ute i stugorna. Det kanske är något man borde skaffa sig som hobby och dokumentera. Men hur går det till? Alltså, själva knullningen har jag ett visst hum om. Men innan? Ska man bara knacka på lite vardagligt med en vetelängd under armen och först småprata om väder och vind för att sedan börja gnälla lite på fastighetsskötseln för att känna en viss granngemenskap? ”- Det är faktiskt bedrövligt, det har ju inte sandats på innergården den här veckan heller. Tänker de inte på de äldre? Du förresten, vill du knulla eller? Jag är nyduschad och så...”
Men det verkar mest bo par i den här kåken, mycket kransar och skit på dörrarna och gulliga träfigurer som signalerar välkommen, så då ska det väl först förhandlas med någon jävla hingst och då är jag rädd att den där spontana kåtheten som jag antar uppstår vid grannknullning försvinner en aning. Men det borde bo en singeltjej i huset i alla fall. Jag åkte hiss med någon som pratade med hög och hemsk röst i telefon och hade fula skor. Förmodligen moderna, men ändå. Hon återfinns förmodligen i extraprishörnet på krogen om helgerna. Men så jävla kul verkar det inte vara med grannknullning att jag går dit. Jag lägger nog ner hela projektet redan nu.

För övrigt har decilitermåttet kastat in handduken. Det är väldigt mycket motgångar i köket just nu. Varför? VARFÖR????

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ska vi hänge på torsdag?/P

Skinhead Barbiedoll sa...

Det bor alltid bara gamla människor där jag bor. Inget grannknull för mig tack. Fast snart ska jag flytta till samma byggnad där min kukhållare bor. Då blire grannknull för hela slanten!

Gunilla sa...

Hehe.. nu har du en anledning att knacka på hos nån granne och låna ett decilitermått :-) ... då kan du välja om du vill ragga upp eller bara lämna tillbaka en deciliter :-)