måndag, maj 26, 2008

Confession

Det är några saker som tynger mig. Saker som jag kanske inte varit riktigt ärlig med och för att lätta mitt samvete, nu vill föra fram i ljuset.
Det första är att jag är en sittkissare. Jag sitter alltså ner när jag urinerar. Beteendet har pågått i några år och jag finner det mycket bekvämt. Detta är något som sker på hemmaplan, kanske ibland på känd bortaplan om jag till exempel lider av yrsel på grund av svår bakfylla. Jag gör det aldrig på offentliga toaletter. Kvinnor gillar att göra det på offentliga toaletter, men till deras försvar, så saknar de ju oftast förstånd.
Det andra är att jag tycker att Amanda Jenssens låt Amarula Tree är ganska bra. Att jag tycker att hennes låt är bra innebär inte per automatik att jag vill ligga med henne. Mestadels för att jag inte vet hur hon ser ut.
Jaja, det var väl allt. Jag förstår om många av mina “vänner” väljer att ta avstånd från, eller bryta helt, med mig nu. Kanske har de väntat på en ordentlig anledning som det här.

EDIT: Har kollat upp den här Jenssen nu. Och jodå för fan, det funkar nog.

6 kommentarer:

stickling sa...

Häromdagen var Amanda Jenssen på radion och min chef utbrister "men Helena, det här är ju din typ av musik" "ehh.. Nehä, är det ju inte" "Klart det är". Jag blev skitsur och konstaterade krasst att han vid kommande ledarskapsundersökningar hos oss medarbetare kan se fram emot riktigt jävla usla resultat. Jag är, för att använda kvällspressens senaste modeord, kränkt. Men jag önskar dig all lycka i liggplanen, för hon är ju inte ful som stryk.

Yvette sa...

Jag fattar inte. Är det här sittkisseriet något slags stigma hos män?

Jag länkade till Amanda Jensens bilddagbok för bara några inlägg sedan förresten. Lycka till osv.

Wayne sa...

Stickling: Erkänn att hon även kittlar dig!

Yvette: Kanske är det så. Lite tabubelagt iaf.
Jag hittar inga länkar till nån bilddagbok.

Anonym sa...

Jenssen, ja de köper jag. Vet inte hur låten går men kvinnan gör mig svag.

Sittkissa, Heej daa.

Anonym sa...

ja fy fan. Hela den här diskussionen om sittkisseriet äcklar mig.

Anonym sa...

Håller delvis med Wayne i resonemanget om sittkissning. Framförallt är det ju synnerligen praktiskt.

När man inte är säker om det är NR 1 eller NR 2 som är på väg genom tarmsystemet är det ju bra att vara redo oavsett utgång.

Inte sant?