torsdag, maj 29, 2008

All you need is love

Öppet brev till: O-Dog, Den Ettrige Närkingen, P-O och Sneaky

Det är med stor sorg som jag måste meddela att den sedan länge planerade resan på fredag till landsbygden inte blir av. Anledningen till detta är att när P-O igår fyllde år, så fick han en kram av Fröken D.
Med tanke på att jag fyller år på fredag så vill även jag ha en kram av Fröken D.
Och att ta med en kärring på en resa till idyllen är ju för allas trevnad otänkbart.
Därför kommer jag att under min födelsedag att mellan 08.00 och 20.00 istället att cirkulera på universitetet för att också få en grattiskram av Fröken D.
Möter jag henne inte under utsatt tid så kommer jag att stå utanför hennes port under hela helgen för att styra upp “ett spontant möte” och därmed få en grattiskram.
Jag hoppas att ni har förståelse för mitt beslut.
Tack på förhand.
Kram / W

Inga kommentarer: