lördag, september 27, 2008

Small deaths are the saddest

Det är en lördag som präglas av huvudvärk och illamående. Är möjligtvis gravid, men mest troligt är det bara bakfylla. Kom just att tänka på en över tio år gammal händelse med en flickvän.
Hon sa, Wayne, jag gillar verkligen att suga av dig.
Jag sa, Jaha.
Hon sa, Ja, jag har inte gillat det med mina tidigare pojkvänner.
Jag sa, Jaha, vad beror det på då?
Hon sa, Jo, jag har ju så liten mun vet du.

Jag sa inte så mycket mer. Det gjorde inte hon heller.
Nu när jag är vuxen, i alla fall på pappret, så spelar det ingen roll längre. Jag är duktig på andra saker. Som att ha huvudvärk och må illa till exempel. Nu ska jag lägga mig på soffan och dö ett slag innan det är dags att smeka burken och må bra igen.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag räknar med att du inom kort offentliggör det där exets namn här på bloggen. Det hör liksom till god ton att göra det mot oss trogna läsare...