måndag, september 22, 2008

The fashion party

Dagens outfit:



Äntligen har säsongen för långkalsonger börjat, det gör den traditionsenligt alltid den 22/9 varje år. Så nu ska de vara på fram till mitten av maj. Långkalsonger är nog tillsammans med bomullstops och räkmackor världens bästa uppfinning.
Såhär på premiärkvällen ska jag ta några ärevarv i lägenheten i bar överkropp och mina långkalsonger och sprätta lite graciöst med benen som en höna på grönbete och bara må.


Anledningen till att jag inte kan föreviga härligheten med ett fotografi, som de gör i andra framgångsrika modebloggar, är att kameran förmodligen fortfarande åker flygbuss någonstans i Södermanland. Men jag är ganska nöjd ändå, bildläraren som gav mig en 5:a i slutbetyg på högstadiet skulle nog vara stolt över att jag förvaltat mina kunskaper så väl. Att kunna disponera var jag duktig på redan då.
Långkalsonger finns i varje välsorterad butik med lite självrespekt. Men glöm inte att man inte får äga mer än ett par.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Bara att du fick en femma i bild säger mig att du har tillräckligt med livserfarenhet för att skriva om de där organisationskulturerna. Slutade man inte med sifferbetyg nånstans där mamma tog studenten? Hur som helst, framtida skivomslag (kvällskursen) kanske kan vara för något tyskt skitband med en sprättande 27-åring iförd långkallingar och tubisar? jag gillar tanken. och du har ju redan tackat ja till modellandet. på såvis får vi det heöla dokumenterat också. Fiffigt Elin.

Yvette sa...

pff, vilken sellout du är. du får en extra våg av läsare och helt plötsligt så kommer det långkalsongsföretag och köper dig.

Psykbryt sa...

Vill bara säga lite gentilt att jag har börjat följa ditt skriveri. Nej, jag kommenterar inte så ofta, men jag avnjuter dina texter. Som en lunch.

Anonym sa...

läckert!!!!