fredag, april 04, 2008

The way it is

Jaha ja, nu är det sommartid på klockan och vår i almanackan. Och vår är ju kul. Ända tills man beger sig allmänna platser och får se eländet med de nykära paren.
Självkänslan kan ju få en käftsmäll för mindre.
Det är som att delta i ett perverst och avancerat förspel när man får sicksacka mellan hopslingrade turturduvor som hämningslöst slickar varandras gomsegel. Jag kan fan sätta en slant på att de även följer med varandra på toaletten.
- Älskling, jag är klar nu.
- Åh va söt du är. Ska jag torka dig nu?
- Klart du ska, min lille pluttinuttsötis!
- Åh, det luktar hallon, hjärtat.
- Du är så öm när du torkar mig. Ska vi eskimåpussas nu?
- Ja, min supersöta gullegris, nu ska vi eskimåpussas!


Ok, jag kanske överdrev lite där.
Det finns väl ingen jävel som eskimåpussas 2008?

Själv ska jag möta våren genom att hålla handen med mig själv. Eller kanske på ett coolt ungdomligt sätt, genom att ligga utslagen i en prunkande rosenbuske med en limpåse över ansiktet. Vi får se, det står mellan den egna handen och limmet.

För övrigt ser jag fram emot en härlig helg med en insats på Samhall, studier och tvättstugan.
Hell Yeah!
Nu ska jag i alla fall fira att det är fredag med att lyssna på Dead Moon, dricka några folköl och raka döskallen.
Lite trist det där med att behöva raka huvet, och se ut som en kriminell jävla fitta till skinnskalle. Men men, det är min lott i livet det, och alla kan ju inte vara utrustade med ett lika fagert hårsvall som Michael Bolton.
Vi måste alla rätta oss efter Guds vilja. Glöm aldrig det.

2 kommentarer:

Yvette sa...

vahändemerehärme youtube-klipp varje fredag?

Wayne sa...

Dethändeintesåjävlamycketfaktisktmenärdunöjdnu?