onsdag, april 16, 2008

Insane in the brain

Ni vet sådana där människor som beskriver sig själva som “galna” eller “crazy”, ja, de är ju ett gäng jävla idioter.
Visserligen vet jag inte hur många av dem som är över 15 år i och för sig. Men nu har jag i vilket fall som helst hakat på trenden.


- Hej jag heter Wayne och är en kille på 26 jordsnurr och är helt jävla galen. Jag gillar tjejer, disco, djur och sport.


Varför då så galen helt plötsligt?


Jo därför att... håll i er nu... i mitt kök har jag en burk som det står “Kaffe” på. Tanken är alltså att man ska fylla den med kaffe. Men jag har istället fyllt den med... RIS!

Billigt jävla fittris från affären med gammal köttfärs!!

Aaah fan va jävla sjuk jag är!
Tänk när/om någon kommer och får se det här. Kan ju bara tänka mig reaktionerna, de kommer ju skratta så att tårarna står som spön i backen och slå sig för knäna och säga - Wayne, du är ju så härligt störd.

Känns så härligt att ibland bara få släppa vardagens förpliktelser med opponeringar och elände och bara gå fucking mental! Bara go bananas liksom, som den åldrade pubbeungen Linda Skugge skulle ha sagt.



Eat my fuck!

5 kommentarer:

Yvette sa...

Undrar om jag ska skicka det här till KP i ditt namn. Med lite redigering.

"Hej jag heter Wayne och är en kille på 26 jordsnurr och är helt jävla galen. Jag gillar tjejer, disco, djur och sport. Jag söker en brevvän, helst en låtsastvilling. Du måste tycka om tAKIDA. Dom rockar."

Wayne sa...

fan va coolt de vore lixom isåfall om du ba jorde de:)

Anonym sa...

Ris i kaffeburken. Oj. Jag känner mig nästan tvingad att säga upp bekantskapen med dig, så där kan man ju inte hålla på.

Anonym sa...

ja jag hade gärna kunnat säga upp bekantskapen med dig - du verkar ju sjukt jävla galen
/frisk piggelin med kristet utseende

Wayne sa...

Sofia S: Nu har du ju chansen du så länge väntat på.

fpmku: Det är också sjukt jävla galet att blanda en god isglass med dålig musik. Det där är det faktiskt lite varning på.