onsdag, april 09, 2008

Head like a hole

Efter närmare tolv timmar i skolan är jag just nu segare än vanligt i döskallen. Och just därför känns det relevant att skriva ett blogginlägg (att skaffa ett liv ska snart ligga överst på prioritetslistan).
Jaja, imorgon åker jag till Dalarna med fyra ungdomar. Det ska bli skönt. Eftersom jag är äldst i ressällskapet känner jag ett ansvar för att skydda gruppen mot blodtörstiga och labila djur. Och med blodtörstiga och labila djur menar jag inte kvinnor, utan björnar och sånt där. Jag har ett badmintonracket som jag funderar på att ta med som vapen.
Annars ska vi nog mest dricka öl och hugga ved i bara överkroppar, försöka bli män så att säga.
Målet är som vanligt när kommungränsen lämnas att aldrig återvända, så nästa inlägg skrivs förhoppningsvis från en vedbod.
Hej då för några dagar, till er tre som läser det här.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ha en trevlig tripp! Kan du kanske greja ett par såna där knätofsar åt mig? Kram

Anonym sa...

vi är väl fyra som läser? miss you redan. /Sue

Kulturkoftan sa...

Jag har messat dig sjuttioelva gånger, typ samma meddelande. Men det kommer inte fram. Tack iaf för ditt sms. Hejdå. Kram.