torsdag, april 17, 2008

Poor loser

Gasbinda till salu!
Gasbindan är i mycket gott skick, endast använd i 48 timmar. Den har bara varit lindad runt mitt knä, alltså inga konstigheter.
Passar perfekt för dig som kanske inte tycker att dina barn är tillräckligt estetiskt tilltalande, bara att vira runt huvudet på ungarna på allmän plats.
Passar även bra för dig som har tröttnat på sexlivet med din partner. Vira bara gasbindan runt armen och hänvisa till "skadan" när det ska börja nojsas. Känner du dig ändå lite pilsk kan du hävda att du ändå kan ta emot oralsex, men att det under de medicinska omständigheterna är helt omöjligt att ge.
Gasbindan kan säkert också användas på något slags djur.


Pris: 50 kr, eller högstbjudande.
Pengarna kommer att gå oavkortat till mig, och inte till några skrämda barn eller läkare som inte kan sätta gränser.
Endast seriösa svar tack.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej.
Jag skulle verkligen behöva den där gasbindan.
Efter en mer än en veckas målande av väggar, tak och golv sa mitt högra knä ifrån.
Det sa: -Låt hårbollen måla istället, fuck it.
Jag trodde först att det var en skenmanöver. Men det gör allt ont idag också, trots att målningen är klar.

Jag köper med sprit värd 50:- från Düsseldorf nu i veckan, capiche?

Wayne sa...

Har svårt att se Hårbollen göra ett gediget arbete med målningen, vill inte han mest kolla på porr istället?

Tillsammans kan vi försöka dricka bort allt det onda i våra knän. See u in hell on friday.

Anonym sa...

Blev lite frestad att köpa den där gasbindan. Men med tanke på att jag klädde ut mig till mumie förra helgen och på grund av det inhandlade tio paket gasbinda, tror jag att jag står över.