måndag, februari 12, 2007

Panic

Oh fy fan. Jag mår hemskt dåligt.
Är inte bara bakfull, har en jävla ångest för gårdagen också. Ärligt talat, kommer det en ängel från skyn nu viftandes med en kanyl full av dödligt gift ,skulle jag ge denne en trisslott som tack och sedan kavla upp skjortärmen.

Gårdagen ja...Det är lite suddigt och mörkt, men jag har i alla fall en tysk skolklass i min lägenhet nu. Förmodar att de är från Lübeck. Jag tror jag vann den tyska skolklassen på poker av en man med en röd scarf runt halsen. Vet inte riktigt.

Men jag vet att jag var riktigt jävla nöjd inatt när jag gick och skrek om att vi skulle starta ett nytt Baader-Meinhof, göra revolution med en svensk Rote Arme Fraktion.
Imorse var jag fortfarande full och planerade att vi skulle ha en Februarifest, med wurst och weissbier ur stadiga krus. Nu har fyllan övergått till bakfylla och ångest.


Det kryper i kroppen. Va fan har jag gjort? Vilken jävla idiot jag är. Man kan inte bara vinna en tysk skolklass sådär. Att jag aldrig lär mig.
Tror visserligen att de är gymnasielever och förhoppningsvis myndiga. Men ändå, här kan jag ju inte ha dem. Fula är de också, scoutvarning på allihop.
Nej men ärligt, va fan ska jag göra? Har jag gjort mig skyldig till människosmuggling nu? Fan.
Nu står en kille med jeansen upp i armhålorna och rotar i min garderob. Han ska ge fan i mina stövlar och mitt smink.

Det här håller inte, jag måste nog valla ned den tyska skolklassen till oljehamnen.
Kanske kan muta någon att skeppa ned dem till Rostock. Skitsamma vart de tar vägen egentligen. Nu står en rödhårig tjockis och stirrar på mig, hon skriker att hon är hungrig tror jag. Ser helt jävla rabiat och bindgalen ut. Nej nu får det fan i mej vara nog. Nu motar jag ned dem mot hamnen.
Sedan ska jag ta mig samman. Det är nog dags nu.

8 kommentarer:

Kulturkoftan sa...

Du är underbar.

Kulturkoftan sa...

Du är även mycket störd.

Anonym sa...

Störtstörd, alternativt stört stöd.

Anonym sa...

störd.... mkt störd. störd.... mkt störd. störd.... mkt störd. störd.... mkt störd. störd.... mkt störd. störd.... mkt störd. störd.... mkt störd. störd.... mkt störd. störd.... mkt störd. störd.... mkt störd. störd.... mkt störd. störd.... mkt störd. störd.... mkt störd. störd.... mkt störd. störd.... mkt störd. störd.... mkt störd. störd.... mkt störd. störd.... mkt störd. störd.... mkt störd. störd.... mkt störd. störd.... mkt störd. störd.... mkt störd. störd.... mkt störd.



ha.ha.

Anonym sa...

...stört is in fashion darlings!


Wayne, kom till mig och titta på Ian Brown! De där tyskarna verkar ju fett jobbiga. puss

p.s lämna sminket hemma

Anonym sa...

Ibland undrar jag förövrigt om ditt egentliga namn är wayn-ita?

Anonym sa...

fortfarande mkt störd... fortfarande mkt störd... fortfarande mkt störd... fortfarande mkt störd... fortfarande mkt störd... fortfarande mkt störd... fortfarande mkt störd... fortfarande mkt störd... fortfarande mkt störd... fortfarande mkt störd... fortfarande mkt störd... fortfarande mkt störd... fortfarande mkt störd... fortfarande mkt störd... fortfarande mkt störd... fortfarande mkt störd... fortfarande mkt störd... fortfarande mkt störd... fortfarande mkt störd...


ha.ha.

Anonym sa...

åh. såklart. åh. nu kan jag ju ba skylla på att min valentine bor i sverige. det här med internet kanske inte behöver nämnas.

näe. jag ska säga att jag har en kärlek i sverige. vi vet att det är rätt, det är bara tiden och avståndet som håller oss isär. cause we fucking love each other.

p.s passagen har såna där mattefrågor enbart för oss som fick IG i matte b. de gillar att hånas. såna är dem, de jävlarna.

p.s 2 kolla nu, Ian brown ska funka. enjoy!