torsdag, februari 08, 2007

Lullaby

Fråga 1: Vad är USB?
Fråga 2: Om man klipper av den delen av ett blad på en krukväxt som inte ser ut att må så bra, mår bladet bättre då? Liksom amputera det som är visset och dött. Eller ska man blanda in någon expert?Fråga 3: Den minsta ungen i serietidningen Bamse, har hon fått någon diagnos fastställd än? Eller är det ”hon är inte som alla andra” som fortfarande gäller?
Fråga 4: Ska vi knulla?

Fråga 1&2 har jag funderat på ett tag, men skäms inte för att fråga. Jag saknar intresse inom data samt blomster. Fråga 3&4 kom ganska spontant just nu.


Dagens världens bästa låt är: Bauhaus - "Crowds"

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag brukar alltid klippa av bladen som blir fula.

Anonym sa...

Kan bero på att det ÄR smutsigt och billigt.

Ang dina frågor så har jag verkligen ingen aning. Varesej svar eller förståelse för varför du undrar.

puss knäppgöken min.

Anonym sa...

På sista frågan svarar vi NEJ, INTE IDAG!