måndag, februari 19, 2007

Bend over, I´ll drive

Har varit på dåligt humör sedan i lördags då det förflutna kom ikapp mig.
Kom att tänka på en nästan tio år gammal händelse som jag förträngt.
När jag var sexton år hade jag en flickvän. Hon var nitton och var från en annan del av Sverige. Det var jävligt coolt. En dag sade hon:
”Du Wayne, jag gillar verkligen att suga av dig”
”Jaha?”
”Jo, jag har aldrig tyckt om att göra det med tidigare pojkvänner”
”Nähä, varför då? ”
”Jag har ju så jävla liten mun!”

Va fan…
När jag kom att tänka på det där och paniksvettningarna var som värst hörde jag en kvinna på P3 som skulle önska en låt. Hon önskade Red Hot Chili Peppers.
Som om att jag inte led tillräckligt från början!?
Jag har aldrig försökt önska en låt i radio, men jag antar att man inte kommer fram och kan göra det varje dag. Den här kvinnan hade sin minut i rampljuset att tala lite kort om sitt liv och sedan påverka rikstäckande radio med ett låtval. Och hon väljer Red Hot Chili Peppers!!!
Vad var för jävla fel på människan???
Hur i helvete kan man önska något dylikt?
Jag orkar inte vara vaken längre. Nu går jag och lägger mig. Och drömmer förhoppningsvis om Ségolène Royal. Mycket het kvinna. Hon gillar nog inte Red Hot Chili Peppers.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Estoy mucho real, kan inte du börja sända wayne-tv? Det skulle glädja mig mucho mucho mi corazon!

p.s håller med ang. RHC. I mean; seriööööööst! Ang suga-av-delen har jag bara en sak att säga:
- Intressaaaant...

besos

Anonym sa...

åh my darling. Vad ska programmet handla om tycker du? Jag tycker vi ska ha rese-reportage. Vi åker till Spanien med din ordlista och ser vad som händer. Hm. What else? Såhär-ska-ru-inte-ragga-på-krogen-tips från wayne? Listor. Topp tio varför glass är fantastiskt. Exempelvis. Och musik. Den får du bestämma för jag tror att du är lite indie och svår, och det är främst den målgruppen vi vill åt såklart. Indie är inne. Förortskids som jag ligger phett dåligt till, så I need your help darling. And your hand!

Anonym sa...

Awesome darling. Det låter toppen. Öl snarast.

Du skulle va här ikväll! Pannkaksdagen i England. Vi ska äta tills vi dör. Sen ska vi ut och dricka massa öl, och dö lite till.

Se, bara där har vi ett fantastiskt rese-reportage om England! Jag lovar att filma närbilder på allt konstigt de har på pancakes:en. Steve proggar för apelsin-skivor och varma äppelbitar?

Man ba HEH?