söndag, februari 18, 2007

Blue spanish sky

Jag har en flickvän som heter Mal och som bor i ett annat land. Hon är het utav bara fan. Nu ska hon tydligen fylla år och resa till Barcelona i Mars. Jag känner redan ångest för presentköpandet. Jag gillar inte sådana grejer. Hon har ju redan fått en fribiljett till mitt hjärta. Det borde ju fan räcka. Men men, det är ju som det är. Det där med relationer. Här kommer i alla fall en liten användbar parlör för vardagliga situationer i Spanien. . Jävligt streetsmart. Ursprungligen gjord för att Daima och Curaco skulle klara av en vistelse i Valencia. Eller om det var Sevilla. Jag minns fan inte. Är bakfull.

Nyttiga ord:

GatoKatt
NegroSvart
GambasRäkor
CasaHus, kyffe
CervezaÖl
Paella Lite ris, lite saffran, lite skaldjur samt annat krafs i en röra. Serveras endast för två personer
TapasMat
SangriaEtt rött fruktvin som man kan bli skitfull på

Nyttiga fraser:

Vamos ala playaLåt oss gå till stranden och dela på en färsk apelsin
Basta TerroristaNu får det banne mig vara slut på terrorismen
El bandido des skolataDen där killen gick jag i samma klass med, han sitter inne för rånmord nu
Bambino atletico soccera rolito- Föräldrar tar barnens idrott på för stort allvar, särskilt fotboll. Idrott ska ju vara roligt
Viva TerroristaVåld är ju roligt ju
Hasta la vista babyTack för inatt, jag hör av mig
Mi casa zu casaI mitt hem gäller mina regler och du ska fan inte tro att du är något
La automobila de la maximumitoMed den här kärran kommer vi lätt upp i hundra knyck
Si entrada es Senioritas, mastada 15 euroVart ligger närmsta billiga horhus, mitt tak är 15 euro
La heroina esta de Ajax Ultra- Heroinet jag fick av dig förra veckan var ju fan bara tvättmedel. Du behöver inte jävlas med mig bara för att jag är färsk!
Castillo real umbergo gayitazMan behöver ju faktiskt inte vara bög bara för att man gillar att suga av andra män på parkeringsplatser eller skumma industriområden, eller hur?
Una sambioto esa siennaMin sambo och jag kan prata om allt. Jätteskönt
Gringo azzureto massetti Lady DiKillen i grönt där borta är helt besatt av Lady Di
La donna amore bandito - Slynan som stal mitt hjärta gillar att snatta. Kan jag få tre flaskor vin till tack!
Buena tabletta wackoHar du tabletter mot min ischias, jag blir galen snart
De silenzio esta onanistaKan du vara snäll och hålla käft, jag onanerar nu
La eurovisiona songcontesta mi vomitoJag hatar Melodifestivalen så jävla mycket att jag vill spy. Kalla mig ytlig men det stör mig fan mer än kriget i Irak och svälten i Sudan. Jag ogillar människor som tycker om Melodifestivalen. Och att Jimmy Jansson och Sandra Dahlberg fick tillåtelse av Gud att yngla av sig äcklar mig. Jag vet att jag inte borde bry mig, men något måste man ju engagera sig i

Jaha. Ja det var väl allt. Nu går jag väl tillbaka till soffan då. Peace you cunts!

2 kommentarer:

Anonym sa...

hahahahaahaha kom nyss hem från årets första picknick på gräsmatta, jag är rätt aspackad på rosévin och har nu skrattat ihjäl mig! I loooooove you!!!!!!!

Anonym sa...

Wayne es mas stupido...