lördag, december 20, 2008

One day I will kill you

När jag satt på stolen i duschen och ältade gammalt groll så kom jag att tänka på en fiende från förr. Därför är jag nu ute ur duschen och smider planer istället. Jag kartlägger så att säga.


Så Julbocken i Gävle, eller Gävlebocken som du kallar dig, om du läser det här så ska du veta att din förbannade halm är i fara! Du ligger jävligt illa till i år. Du vet vad det här handlar om ditt lilla ynkliga våp. Jo, jag kallar dig liten och ynklig trots att du är tretton meter hög, sju meter lång och väger tre ton. Du saknar ändå ryggrad ditt jävla fetto. Låten nedan är tillägnad dig. Det är som att jag skulle ha skrivit texten själv, för det är så jag känner, särskilt refrängen. Jag vet att du terroriserar människor på något som heter Slottstorget i Gävle och inom kort liftar jag dit och behandlar dina knäskålar med en kofot för att sedan skära halsen av dig ditt förbannade halmluder! Jag hatar dig för allt ont du gjort mig och allt annat som du representerar.

Snart våndas du i det helvete du härstammar från.

Med vänliga hälsningar
Wayne

PS – Hörru Gävlebocksjävel, jag är dock så storsint att jag kan meddela följande: Just idag kan du vara lugn eftersom jag känner mig trött och hängig. Misstänker att någon sjukdom är på ingång, det gör ont i halsen och vänsterörat. Så jag orkar inte lifta till Gävle idag, det regnar och blåser också. Men när jag piggnar till, ja då jävlar. Så räkna med mellandagarna eller nått.

Inga kommentarer: