fredag, december 21, 2007

Wanted man

Nu jävlar är det klippt.
Helvete.
Radiotjänst är efter mig.
Dom jävlarna har ringt både hem och på mobilen. Fan att det skulle bli så här.
Misstänker även att kärringen i kassan på Konsum är Säpo-agent och har span på mig, eftersom hon blänger på mig när jag ställer intima frågor. Varför ska dom alltid jävlas med den lilla människan? Varför? VA?
Det finns ingen annan utväg än att jag lämnar landet för gott. Det gör jag nu ikväll. På vägen till Arlanda måste jag ta reda vilka länder Sverige inte har utlämningsavtal med.

Om någon träffar Cleopatra så hälsa henne att jag är ledsen att det blev så här. Men påpeka gärna också att jag ställer mig mycket tveksam till att den där ungen skulle tillhöra mig.


Shit, nu måste jag dra, för snart slår dom väl in dörren dom jävlarna. Packar bara ner det viktigaste. Passet, Visa-kortet och ett vältummat exemplar av Aktuell Rapport från september 1996.

1 kommentar:

stickling sa...

Du låter som en mycket sund och hälsosam ung man.