måndag, december 03, 2007

2 cups of blood

I lördagsnatt ådrog jag mig en skada. Jag var full och skulle borsta tänderna. På något okänt jävla sätt så slant jag med tandborsten och slog upp ett sår i tandköttet. Det blödde som fan och jag blev lite rädd. I cirka en kvart satt jag sedan naken på sängkanten och gapade med öppen mun som ett jävla fån för att få såret att läka.

Efter denna händelse mår jag fysiskt och psykiskt mycket dåligt och jag funderar på att stämma Pepsodent/Unilever.

Jag mår fysiskt dåligt i den mening att såret sitter på den sida i munnen där jag vanligtvis snusar. Jag måste nu alltså byta sida för snusen och det svider som fan. Detta har resulterat i att jag inte snusat alls idag, utan rökt som en jävla borstbindare istället. Vilket ju i slutändan förmodligen leder till lungcancer.

Psykiskt är jag helt sänkt. Känner mig kränkt och oerhört ledsen. Är även rädd för tandborsten numera, den har ju gjort mig så jävla illa. Har inte vågat röra den igen. Hela badrummet får mig att må dåligt egentligen. Jag luktar värre än vanligt och den begynnande förstoppningen orkar jag inte gå in på.

Kommer förmodligen även att stämma borgarna av bara farten.
Det är nog deras fel i grund och botten.
Det är det alltid.

4 kommentarer:

Anonym sa...

ja, stäm hela jävla etablissemanget! Med lite tur får du Leffe Silbersky som biträde i rätten.

Anonym sa...

vad jag har hört så läker det väldigt snabbt i munnen. särskilt om man jämför med andra ställen. men stäm gärna borgarna. jag stämmer med.

Wayne sa...

Nikita: Tack för senast, i Helsingfors du vet. What a blast!

Susanne: Det har blivt bättre, men inte bra. Därför känns det väldigt motiverat att stämma borgarsvinen.

Anonym sa...

låt oss alla stämma i bäcken...