torsdag, april 19, 2007

What the hell was I thinking?

Har ni någon gång vaknat upp av att en polare ringer efter en hård natt på byn och säger ”Minns du att du gick fram till den där snubben med tatueringar på halsen och Hells Angelsväst och sade att du skulle knulla honom i röven igår?”

Har ni vaknat av ett sådant samtal?
Det har jag.
Kan säga att jag fick lite ont i magen då. Det kändes inget vidare och jag undrade för mig själv vad fan jag tänkte på då! (låste för övrigt in mig i ca två veckor efter det)

Igår tallade jag lite på ”hostmedicinen” och idag ser jag att bloggen tydligen ska läggas ned. Hm, det ska den inte.
Vad tänkte jag på då?

Förmodligen gick jag alldeles för hårt in i rollen som ”ung tonårstjej dricker en öl” och rusade runt med mascara rinnandes i ansiktet och skrek att alla hatar mig. Kanske bra att jag inte gick in i rollen som ”ung tonårspojke dricker en öl” för då hade jag väl sparkat ned någon gammal jävla kärring. Självömkan ska alltid gå före våld. Glöm aldrig det!

Jag vill be om ursäkt till alla som legat sömnlösa och börjat knapra receptbelagda piller alltför snabbt på grund av detta. Till de som flinar och signalerar ”victory” med fingrarna sänder jag över ett hånfullt leende.

Vill be om ursäkt till dig som jag ringde oavbrutet runt midnatt och tjatade om att vår vänskap var stark nog för att klara av lite sex. Tack för att du tålmodigt sa nej. Du har helt rätt Johan, vi kan inte riskera vår långa vänskapsrelation för några snabba juck.
Får väl även dementera ryktet om jag skulle ha varit på middag med Lena Olin och senare ha snortat kokain från hennes svank. Det stämmer inte. …Men det ryktet kan jag ha fantiserat ihop själv.

Nu ska jag ha lite tid för mig själv. Det var minst 48 timmar sedan. Helvete! börjar bli gammal tror jag.

4 kommentarer:

Anonym sa...

HUUUURRA!!!!!

Du skrämde mig lite ett tag där.

Anonym sa...

HYVÄ! att du intte läkker ner sej sita, jak plev ju liitte rätt tär ett tak

Kulturkoftan sa...

Bra.

stefanmedo sa...

lättnad.

sen du började med den här har man nästan känt sig lite bortskämd, med dagliga uppdateringar istället för på sin höjd var tredje vecka som förut. synd om det skulle upphöra.

we want more! MORE!!

mycket bra.