söndag, april 01, 2007

A man ain't no man when a man ain't got no horse, man

Åh helvete! Jag fick ragg igår! Först så trodde jag att hon var förståndshandikappad. Dels för att hon kom fram till mig. Dels för att hon pratade så jävla konstigt. Men det visade sig att hon var från Gotland. Så jävla lovely.
Mörkt hår och mörka ögon. Gillade bra musik. Lagom onykter och inte alls så där labil som endast kvinnor kan vara. Det ena ledde till det andra. Utan att avslöja för mycket så kan jag säga att hon var minst lika vig som Olga Korbut, "Sparven från Minsk" ni vet. Den vitryska gymnasten.
Anyway, hon ligger i min säng nu. Applåderar med fittan, nöjd efter dagens nummer. Du är det bästa som hänt mig säger hon. Och att jag borde få medalj för att jag är det bästa ligg hon nånsin haft.
Det kommer att bli något vackert av det här.










APRIL APRIL!!!
Knulla! Jag?
Lycklig! Jag?
Är Nelson Mandela nazist?
Gör Red Hot Chili Peppers bra musik?
Är Gud god?
Är Linda "Bionda" Rosing klok och het?
Nej.
Här finns bara mörker. Allt är som vanligt.

1 kommentar:

Anonym sa...

Daaaarling. Jag hajjar inte, är du fortfarande i sthlm? när ska vi dricka öl och röka (ja, det händer ibland på fyllan) på en parkbänk? Det är frågan.