tisdag, april 24, 2007

Love me two times

Jag skulle vilja att någon väntade på mig någonstans” är en bok av Anna Gavalda. Den står i min bokhylla men är för mig oläst. Dock så älskar jag titeln. Jag skulle också vilja att någon väntade på mig någonstans. Det är det ingen som gör. Tyvärr.

Jag skulle vilja vara behövd och älskad, att någon håller om mig när det stormar och åskar och när spindlarna i taket börjar krypa fram. Att någon kramar min hand, smeker min kind och trycker sina läppar mot mina. Att någon ger mig trygghet och visar mig allt det vackra som måste finnas någonstans.

Men mest av allt skulle jag vilja att någon jävel lagade mat åt mig. Jag är förbannat hungrig just nu.

3 kommentarer:

Anonym sa...

åhh.. vackert.

Anonym sa...

Jag väntar ju på dig.

Anonym sa...

Blev det burgare eller???