torsdag, mars 31, 2011

The funeral party

Jag har åkt tåg igen, jävla rolig vana. Tåget avgick 19 och skulle vara framme vid 22. Men det kom fram efter 03.

Så vi drack upp ölförrådet på tåget, min syster och jag. Fanns inte så mycket annat att göra, ska man dumglo ut genom ett fönster kan man lika göra det med en öl.

Vi har pysslat också. Fyllt i färger i färdiga former som liknade djur och nåt annat. Det var kul vid första figuren. Då målade jag en sak, som jag tror var en katt, gul.

Vid andra teckningen gav jag upp direkt och skrev, relativt omoget, ”JÄVLA KUKBILD” med kritor över alla instruktioner.

Sån är jag, så jävla härlig.

Men jag måste få sova nu, för om några timmar ska vi på begravning.

Ännu ett tivolihjul med sockervadd i livets förbannade nöjesfält. Runt och runt och runt och runt och sen fuck you liksom.

Hej då.

Inga kommentarer: