lördag, mars 12, 2011

Milk it

Jaha, man kan ju tycka att det uppdateras dåligt här. Men nu är det så att jag måste kärna mitt smör själv, det gör ingen annan åt mig. Likaså gäller med osten som ska ystas. Dessutom ska det tvättas.

Men när det där är klart, ja då ska jag spendera kvällen i sängen med Kunskapskanalen. Jävla guldkanal det där. Och så ska jag ta hand om ena bröstvårtan som inte mår bra, verkar ledsen eller nåt.

Dricka stora mängder mjölk ska jag göra också. Men det har inget med bröstvårtan (fult ord det där, precis som vårtgård) att göra, det är vanlig god mjölk från kossan som är pastöriserad och sedan kyld och hälld i en förpackning som Rausing hittade på. Mjölken låter jag någon annan sköta alltså, till skillnad från osten och smöret.

Nu måste jag gå, mot bäcken med rivjärn och tvätt. Hej då.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad ska du med rivjärnet i bäcken att göra?

Wayne sa...

Tvätta mina kläder såklart! Men nu är jag klar med det och ska titta på en dokumentär om mode i DDR.