tisdag, januari 05, 2010

Let's go to bed

På förekommen anledning återanvänder jag mig jävla själv. Jag är dessutom helt jävla sinnesslö och less på att sitta framför en jävla datorjävel. Jävla är dagens ord. Och gårdagens. Och morgondagens.  

Repris:

Det är väl själva fan... påslakanets konstruktion saknar helt logik. Det finns ett hål på ena kortsidan där täcket ska föras in. Så långt är jag med. Men sen då? Det finns ju för fan inga småhål längst bort på långsidorna. I en kvart har jag kämpat med att få ordning på eländet. Två gånger har jag nästan kvävts. Det är bedrövligt att man ska behöva läsa 15 p. hemkunskap på universitetsnivå för att kunna bädda en jävla sängjävel. Gubben Kamprad har tur som inte är här just nu för då hade han fått sig en omgång för sveda och värk. Men han kan väl en massa gamla hemliga nazitricks så det är nog lika bra att han lyser med sin frånvaro. 

Slut repris. 

Nu ska jag fortsätta vara intelektäll och titta på Unga mödrar på 5an. 
"Norsk dokumentärserie från 2009. Säsong 3. Avsnitt 8 av 20. 18-åriga Monika blev besviken när hon fick reda på att hennes egen mamma också var gravid och skulle ha barn bara några veckor efter Monika. Monika ska precis flytta hemifrån för med ett barn på väg vill hon känna att hon kan klara sig själv. Även 10/01."

Ja jävlar, ett glas mjölk på det också och kvällen kan knappast bli bättre. 

Hej då. 

4 kommentarer:

Emma sa...

haha, det later som om du har sprungit pa ett engelskt paslakan. hur engelsmannen overhuvudtaget overlever ar ett mysterium, jag tror fasen de fods med hjarnorna bakochfram. det konstiga med det hela ar att jag koper mina paskalakan i England fran IKEA just for att de ar de enda som har de dar kluriga halen pa langsidorna, medan du har kopt ett paslakan i Sverige pa IKEA som saknar hal.. Later som ett fall for Inspector Gadget.

Sockiss sa...

hihi. försöker du checka om nån av dina danska erövringar är med i den serien eller? eller nej just det. du är för gammal för sånt. snuskgubbe.

Wayne sa...

Emma: Han bor väl i England, han Gadget? Ring honom är du snäll. Eller så bor han i Amerika. Kanske mest Amerika. Ja, jag vet inte.

E: Senast jag pratade med en danska var på Ströget 2001, vi bråkade lite om The Cure. Sen var det inget mer med det.

Sockiss sa...

2001 fick jag fortfarande inte resa utomlands för min mamma.