fredag, januari 15, 2010

Give head if you got it

Sitter och surar lite över att lokaltidningarna inte uppmärksammat att jag slutat röka. Jag tycker att folk i största allmänhet ger mig alldeles för få uppmuntrande ord eller välmenande ryggdunkar. Istället fokuseras det på annat – Men du snusar ju! Jaaa? Och? Det var väl för fan inte snuset jag skulle sluta med utan cigaretterna, och jag har inte rört en ciggjävel sedan fjortonde jävla december.

Så jag tänker inte skriva något. Istället ska jag gå hem till en kamrat och äta tjockismat. Och fortsätta sura. Officiellt i alla fall.

Ni andra som ska dansa kan gör det till den här spellistan. Men det är bara synthindustribodygothpostpunk, så gillar du inte det så får du dansa till något annat. Man behöver inte dansa heller, man får göra precis som man vill, det är det som är så fiffigt. Ha en häftig fredag och gör för fan inget dumt och ska du okynnesknulla med första bästa främling som visar lite intresse så använd skydd. Hej jävla då.

5 kommentarer:

Sockiss sa...

men jag gillar ju sån musik, så det var ju tur att du räddade min helg som inte blev helg ändå. finfint!

wettexvärlden sa...

JAG tycker du är JÄTTEDUKTIG. Men så tillhör jag ju också din fanclub.

Eller så är jag dum i huvudet...

Wayne sa...

E: Bra musik är det.

Wettexen: Tack! Du ligger helt klart på topplistan över de vettigaste människorna på Internet.

Marie Larsson sa...

lika bra att du börjar röka igen.

Anonym sa...

Hej Wayne. Jag sitter på kontoret och sittdansar till Das Ich. Bra va?