fredag, januari 01, 2010

Human fly

Nyårsafton i siffror:

2 sönderslagna lampor
4 laxar i en lasksask
2 fläckade mattor
1 nyväckt fluga från fönstret
2 omgångar körda i tvättmaskinen
1 låda vin
1 fläckad soffa
56 liter förlorat blod

Nu ska det diskas och sen ska jag avnjuta ett par korvar med bröd och några glas rött. Och lyssna på Einstürzende Neubatuen och leka med flugan såklart. Flugan är fet som en flygande liten gris. – Jag är så tjock, så tjock, beklagar den sig nog när den flyger omkring och utforskar sitt nya hem och tittar på saker som den kanske tycker är spännande. Men om flugan ska försöka mästra mig i På spåret sen, ja då åker smällan fram ur garderoben och liket får göra lampskärvor och blod i soppåsen sällskap. Livet är hårt, särskilt för en fet liten flugjävel skulle jag tro.

Hej 2010, nu kör vi! (ända tills imorgon då vi antagligen konstaterar att du också är ett jävla skitår som borde ha smörj)

Kram. 

5 kommentarer:

Fasching sa...

Veckans djur?

sara sa...

jag tror stenhårt på 2010.

Ninni sa...

Gott nytt 2010! Det är klart att det blir fint.

wettexvärlden sa...

Vad fan har du nu rökat?
Fluga?
Nu blir jag orolig. Tror du får komma hit och få lite riktig mat och en ordentlig hjärntvätt.

Söte lille du, gott nytt år!

*kjam*

(moahahaha)

Wayne sa...

Fasching: Nix, veckans djur kommer imorgon. Eller nästa vecka. Eller veckan efter det.

Sara: Det är bra, fortsätt tro.

Ninni: Gott nytt samma. Vi får hoppas på det.

Wettex: Jag har inte rökt vanliga cigg på snart tre veckor, och inte andra på jävligt länge. Och jag kommer när du minst anar det. Kjamkjam.