torsdag, mars 15, 2007

With teeth

Har fått kallelse till tandläkarn i april. Det är inget jag ser fram emot.Inte för att jag är rädd, blir den jäveln hårdhänt så försvarar jag mig. Men det är så jävla trist.
- Röker du?
- Mm…
- Mycket?
- Mm…
- Snusar du?
- Mm…
- Mycket?
- Mm…
- Tandtråd?
- Mm…ibland
- Runkar du mycket?
- Va? Vad fan har det med saken att göra?
- Nja, ingenting egentligen. Men jag tänkte ge dig lite extra dåligt samvete när jag ändå är igång
- Jaha, ok
- Det blir 700kr
- 700 spänn??
- Ja visst fan är det sjukt mycket för en kvarts karvande. Ses nästa år igen då. Tjingeling!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag håller med! Det är jävligt jobbigt när dom ska hålla på och fråga om hur ofta man rastar ormen och sånt. Det finns ingen integritet kvar i det här landet längre. Nog är det allt borgarnas fel va?!

Zoe sa...

haha! herreguuud, jag tror jag har skrattat nonstop i tolv minuter nu. du har kanske framtiden för dig. lycka till!

Anonym sa...

Du klickar på den där ikonen jag har där musiken är, och sen letar du upp nån låt du vill ha och sen klistar du in koden som finns (och så klickar du i att musiken ska starta automatiskt om du vill det) på din sida sen och Vips så har du en låt på din sida.
Fattaru? (är en bra grupp. Höhö. Buskishumor)