lördag, mars 24, 2007

F.e.e.l.i.n.g.c.a.l.l.e.d.l.o.ve

Den där känslan som infinner sig när man ligger tätt bredvid någon i en säng eller på ett golv eller på en gräsplätt. Man kämpar med armen närmast underlaget för att få den under den andra personens hals för att slippa känna sig handikappad. Och för att kunna smeka lite rygg. Läppar och bäckenben som trycks mot varandra. Hår som kittlar en i ansiktet och det är alldeles underbart. För att man är kär och kåt och lycklig. Händer som letar sig in under livremmar och underklädesresår och andetag som intensifieras. Har ni haft den känslan som infinner sig då? Då man känner att allt runtomkring inte spelar någon som helst roll? För att det är nu det händer och allt är fantastiskt. Jag har aldrig haft den känslan men jag har läst om den. Och den verkar så fin.

6 kommentarer:

stefanmedo sa...

:(

LITTLE LUCY sa...

Åh, läsa din blogg, är som att drömma riktigt djupt och sen vakna abrupt.

Anonym sa...

Så allt du sa till mig om att du var kär, det var alltså bara en lögn??? Tvi vale för er karlslokar!

Wayne sa...

Anonym:Jag var nog full, kat och forvirrad

Kulturkoftan sa...

Roskilde 2003, han var hög och skrek om att jag skulle släppa till. LOVE that feeling!

Anonym sa...

Är det detta som kallas bitterljuvt?