torsdag, mars 22, 2007

Let your body learn

Har städat idag.
Badrum och kök.
Dan kommer imorgon. Jag vet inte vem Dan är eller hur han ser ut men under morgondagen när jag befinner mig på Samhall ska Dan kolla varför fläktarna i just badrum och kök inte fungerar som de ska. Jag vill att Dan ska tycka att det är rent och fräscht i mitt hem. Känns lite bögigt men va fan det gäller ju att hålla förpackningen vacker. Innehållet kan man pissa på.
Passade även på att städa bort adventsljusstaken. Det var sista gången jag julpyntade för att få ett ligg.
Jävla slit.
Ljusstakshelvetet fungerade ju inte ens.

Har kommit fram till att om jag korsar armarna över bröstet, drar in magen så mycket det går och samtidigt kisar så ser jag ganska vältränad ut i spegeln. Men alltså bara om jag kisar som fan. Kan man be alla andra på stranden kisa när jag staplar omkring som en idiot?
Näe fan, det blir tröja på i skuggan under sommaren.
Jaja va fan, nu ska jag slå in en födelsedagspresent och dricka en öl till. Eller nio. Jag får se.
Eat my fuck!

Inga kommentarer: