söndag, mars 18, 2007

Let´s start a war

Hon är borta.
Jag upptäckte det nu när jag kom hem efter en helg på landet. Stärkt av frisk luft och vackra vyer.
Blev genast sänkt igen när jag insåg att något saknades. På min lägenhetsdörr har jag i flera år haft en liten skylt som säger ”Ingen reklam tack” och med en bild på Kikki Danielssons ansikte.

Texten har gjort att jag sluppit reklam och Kikkis ansikte har skrämt tjyvar. För vem fan skulle bryta sig in hos någon med Kikki Danielsson på dörren?
Kikkis ansikte har varit bättre än ett dyrt larm eller farlig vakthund.
Men nu har alltså någon jävel stulit Kikki Danielsson från min dörr och det gör mig jävligt sur. Vad hände med respekt för andras egendom?(nu låter jag väldigt gammal och oskyldig)
Jag misstänker de nya grannarna med tatueringar och långt hår. Man vet ju vad sånt där folk går för. Helvete!

Man jävlas inte ostraffat med Wayne Nilsson!

Det ska ni jävligt klart för er!
Nu är det krig! En yxa i dörren ska de få. Som en lätt markering.
Fy fan!
Eller så surar jag och blänger lite bara…Vi får se.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Fy fan, det måste kännas som ett slag i ansiktet, det där med Kikki alltså! En vet inte om en ska skratte eller gråte...

LITTLE LUCY sa...

Haha! Jag tycket om din blogg! Keep it up!