tisdag, mars 13, 2007

All cats are grey

*rökpaus*

*konstpaus*

Som ett litet yrväder i sin stora hatt och vackra stövlar står han i farstun. Han spottar, fräser och svär.Svär över svunna tider och förlorad kärlek, svär över uppådrucken sprit och böljande barm. Den lilla kattjäveln i sina vackra stövlar av italienskt läder är full som ett svin.
I min farstu.
Det mesta av sitt saliv har han dekorerat eggen på sin värja med. Saliv som han oaktsamt torkar bort mot min hals. Gastar högljutt om analsex och död.
I min farstu.
Den lille kattjäveln som borde vara tacksam är bara spydig. Med sin plym på sned. Skriker att jag inte kan förstå. Att jag inte vill förstå.
Oj, nu faller hans plym. Den förr så ståtlige Mästerkatten i Stövlar, nu behandlad som en annan jävla sommarkatt. Dränkt i sina spyor.
Men usch, det sticker ut något från hans päls...något skärt...men usch...det är hans ...men...han har ju...Nä fy fan.
I min farstu.

1 kommentar:

Anonym sa...

Oh fy fan, först Svarta Katten och nu detta, Mästerkatten? Vad månde detta bliva?

/Förvirrad 97:a