tisdag, mars 27, 2007

Who the fuck

Var på Konsum och handlade förut, inga mängder, bara lite färskvaror och krafs. När jag kom hem och skulle packa upp varorna så blev jag lite paff. Ur min matkasse hoppade plötsligt Hans Fahlén upp. Ni vet den där jävla sk Tv-4profilen. Jag blev inte bara paff utan även förbannad, gillar inte karln över huvud taget. Kollade kvittot för att försäkra mig om att jag inte köpt någon jävla Hans Fahlén.
Lättmjölk 6.90
Lättmjölk 6.90
Hans Fahlén *.**
Yes 19.90

Jodå, visst hade jag köpt Hans Fahlén, eller ja, köpt och köpt. De hade ju inte tagit betalt för honom. Ringde Konsum för att reda ut missförståndet med butikschefen. Enligt honom hade Tv-4 skickat honom fel förra veckan. Han skulle till Franska Alperna men hamnade tydligen på Konsum. Enligt butikschefen ville inte Tv-4 ha honom tillbaka. Och Konsum hade nu tröttnat på att ha Hans Fahlén springandes omkring i butiken för att göra skidreportage. Det verkar ju vara det enda karln är kapabel till. Så nu menade butikschefen att Hans Fahlén var mitt ansvar – ”Vi orkar inte se det där jävla mongot längre” Därför hade de lagt honom i min matkasse.
Jag har nu två alternativ:
Alt. 1 – Adoptera Hans Fahlén
Alt. 2 – Slå ihjäl Hans Fahlén

Det är lite knivig situation tycker jag. Inte riktigt redo för ett adoptivbarn, och slår jag ihjäl honom så kommer jag nog drabbas av nervöst samvetskval. Just nu sitter han och spelar Tv-spel. Tjatar ändå maniskt om nysnö och lavinfaror.
Jävla cp-unge.
Hör jag ett ord till om skidåkning klubbar jag ihjäl honom. Men jag måste sova på saken. Orkar inte fatta beslut nu.

2 kommentarer:

martina sa...

ok, det här är sjukt kul. bara så du vet! sjukt kul. jag säger slå ihjäl honom. eller sätt han i frysen.

Kulturkoftan sa...

Snygg tjej, hon ovanpå. Jag tycker också att det här är kul. Jag kommer hem till påsk.