söndag, mars 25, 2007

Unbreak my heart

Ar bakfull och nervos. Tittar pa sport for att fa en balans mellan gott och ont. Ett apatiskt forsok att locka fram Madonnan ur Horan igen. Fick sms fran P inatt. Hon skrev att hon sett mig vid bardisken men varit for blyg for att komma fram. Istallet for att vara cool och ge fan i att svara sa skickade jag ett langt karleksbrev tillbaka. Ett valdigt berusat forsok till nagon slags javla poesi. Bra Wayne, javligt bra.
Vi brukade ata rakmackor pa sondagarna. Jag och P. Eller ligga pa hennes balkong och lasa.Eller bara glo och vara.
Nu gor hon det med nagon annan. Sjalv ar jag en patetisk fore detta pojkvan som ater smulor. Allierar mig med psykfall till kvinnor och smuts. Det rena, skona och vackra ar sedan lange forlorat. Ska man hoppa med huvudet forst?

2 kommentarer:

Anonym sa...

ååh, aj, aj :(

Kulturkoftan sa...

If you jump I jump och vem fasiken är vacker och ren i dessa tider? Mitt mål är att bli en god människa innan jag är 30.