söndag, februari 20, 2011

As he creates so we destroys

Jag är en slagen hjälte idag. Det var ingen skivmässa igår, jag hade tagit fel på datumet. Jag ber om ursäkt för det.

Istället blev det en vinpromenad i solen på Gärdet och Djurgården. Med en hund och en man. Mycket trevligt, däremot sitter sviterna kvar i kroppen. Jag har dessutom stukat eller vrickat ena knävecket tror jag.

Ikväll ska jag på konsert med Nile. Det kommer bli roligt för mig. Och Nile tycker säkert att det är kul att jag kommer dit, jag brukar ha den effekten på folk.

- Next song is for Wayne Nilsson, the coolest guy on earth! Yeeeaaah.

Så kommer det nog att låta. Och alla i lokalen kommer jubla och bära mig i kungastol och bjuda på öl och visa lättklädda bilder på sina flickvänner.

Kommer bli en aning genant förstås, jag är ingen vän av uppmärksamhet. Men det blir nog bra. Nu ska jag försöka se alkoholen som en kamrat igen.

Hej och då och kram.

Inga kommentarer: