torsdag, juli 10, 2008

Give me a woman

Det är väl ingen chockerande nyhet att jag tillbringar mina nätter mol allena. Det är visserligen ganska skönt, i alla fall de nätter jag lyckas somna innan spöktimmen. Jag gillar inte spöktimmen, det lyckas alltid knaka konstigt i väggarna då. Men jag börjar tröttna på att sova själv. Ibland vore det skönt att när man vaknar framåt småtimmarna och fryser att få värma sig mot en kvinnokropp istället för täcket. Skulle gärna värma mig intill en äldre kvinna någon gång i veckan, en het Milf. Kan tänka mig ett ålderspann mellan 37 och 45. De gamla skatorna vet allt hur en slipsten ska dras.
Hon får gärna vara från Sydeuropa och ha mörka ögon. Hon ska inte röka, men inte heller gnälla när jag efter nån minuts hårt arbete graciöst rullar av och tänder en jävel. Fast jag röker endast i så fall i sängen hemma hos henne, jag röker inte inne hos mig själv. Hon ska givetvis, precis som jag, vara välbevarad och fräsch. Hon ska inte vara blek och vara drabbad av rejäla åderbrock så att man mitt i akten blir förvirrad och tror att man ligger och gnider sig mot den finska flaggan.
Men det kan ju bli lite problem med åldern på de där. Tyvärr kanske de ibland har lite väl mycket bagage att släpa på. Träffar man någon frånskild kvinna så ska det väl då och då bölas över att ex-mannen Ove gjort si eller så. Eller att tonårsungarna Kenny och Ronja har problem i skolan eller sniffar lim utanför Ica. Nej, sånt orkar jag inte med. Har nog med tonårsproblem själv med dålig hy och för tidig utlösning.
Det vore fint att träffa en rik gift kvinna som i sitt äktenskap är undernärd på sex och samlevnad. Hon skulle gärna få bjuda mig på middagar och weekendresor i utbyte mot lite närhet. Det vore väl lite prostitution från min sida, men jag tycker ändå att man måste respektera världens äldsta yrke och se på det med stolthet. Problemet är väl att jag är ganska nervsvag när det gäller vissa saker och inte psykiskt skulle orka med att gräva i en annan mans trädgård så att säga.
Det ultimata vore att träffa en barnlös, rik, välsvarvad, mörk och het 43-årig singel. Men då skulle man väl bara fundera över varför en sån godbit skulle vara ensamstående och dra slutsatsen att hon förmodligen är helt jävla bindgalen och att hon rymt från Hinseberg.
Ja det är inte lätt.
Jag sover nog ensam ett tag till tror jag.

3 kommentarer:

stefanmedo sa...

real talk.

Anonym sa...

Har smygläst bloggen ett tag men nu kan jag inte hålla mig längre. Den är briljant, spännande och insiktsfull ;)

Wayne sa...

stefanmedo: visst är det.

robert: tack, det var rart av dig.