onsdag, mars 26, 2008

Hurricane fighter plane

Jag börjar må lite bättre från förkylningen. Det som jag trodde var förkylning i alla fall. Kolja misstänkte att jag skulle ha dragit på mig tysk klamydia från Berlin. Så nu ett par tre dagar har jag varit övertygad om att det har varit tysk klamydia som fått min näsa att rinna och min hals att svida. Och det är nog så. Det måste ha varit flygvärdinnan på planet hem som smittade mig. När jag satt där, bakfull som ett jävla as och glorifierade döden och bara ville ha en klapp på axeln. Jag böjde mig alltså ut i gången för att komma åt hennes höft med min arm, desperat efter kroppskontakt, när hon smittade mig.
Det är fan helt stört att människor som bara kastar klamydia runt omkring sig får gå lösa tycker jag.

Nu ska jag lyssna på Alien Sex Fiend och dansa med mig själv.

Inga kommentarer: