torsdag, mars 27, 2008

Faster pussycat

Tänkte kanske inte helt oväntat på sex idag. Samlag. Alltså att älska med någon man tycker om, inte ett blint fylleknull på en mörk bakgård (det skulle ju i och för sig också funka, men det blir ju så jävla dyrt). Men så spelades följande dialog upp i mitt huvud, som känns alltför bekant och tyvärr är mer regel än undantag.

- Oh fan, du förlåt.
- Vadå, säg inte att du är klar?
- Typ.
- Men herregud, jaja, du klarade nästan en minut den här gången. Det var ju bra!
- Du är ironisk nu va?
- Men det är väl klart att jag är, idiot!
- Ok.
- Du är värre än en tonåring. Vart kom du förresten?
- Eh...
- Men jag sa ju till dig innan att inte komma i mig, du vet ju att jag inte käkar piller nu!!!
- Men alltså... jag hann liksom inte.
- Oh fy fan...
- Men gråt inte
- Vad ska jag annars göra, tänk om jag är gravid.
- Såja, låt mig torka bort tårarna.
- AAJ, du petade mig i ögat.
- Förlåt gumman.
- Du hade ju för fan sperma på fingrarna, fan vad det svider!
- Vill du ha massage?
- Nej, gå hem istället.
- Jag älskar dig hjärtat.
- Men gå för fan. Gååå!


Det där med samlag kändes inte längre så intressant.

Inga kommentarer: