tisdag, januari 15, 2008

Murderous

Bamse är stark och snäll.
Jag är svag och elak.


Det ska det bli ändring på då jag funderar på att köpa ett gymkort. Mitt mål är att bli en riktig karl, en sådan som käkar stål och skiter kätting.

Men det där med att bygga muskler är ju en fan så utdragen process alltså. Märker jag inget resultat efter de två första gympassen så finns risken att jag tröttnar.

Därför tror jag att det är klok att börja tugga steroider.

Snabba resultat, mindre kuk och mer acne är precis vad jag behöver!

Ska kontakta den där snubben med kamouflagebyxor, tribaltatuering över halva ansiktet och med en överdimensionerad arg hundjävel i sällskap och höra om han har några sköna ryssfemmor till ett rimligt pris.

Förutom acnen och juniorens förminskning så kanske man får räkna med en viss personlighetsförändring. Men det tror jag bara kan vara positivt i mitt fall.

Och om jag börjar uppträda aggressivt på fyllan så vet ni ju att det inte är mitt fel egentligen. Samtidigt så gillar ju tjejer aggressiva killar, det har undersökningar visat.
Skit ska skit ha.

4 kommentarer:

Anonym sa...

OM jag börjar uppträda aggressivt på fyllan? Som att det hade varit nått nytt. Det är klart nu har du ju nått att skylla på, men... Nu kanske du kan slåss på riktigt oxå.

Anonym sa...

det närmaste våld Wayne har kommit på fyllan är väl när han en sen sommarnatt bar iväg den där övergångsställe-skylten som låg löst på marken... så det är nog ingen fara. Och det där med kuken, ja, russinpung kanske kan vara en nyttig upplevelse. Lycka till!

Anonym sa...

jag har sett betydligt mer våldsamma drag hos herr nilsson i onyktert tillstånd. dock utan framgång men ändå.

Kulturkoftan sa...

Ha ha!