torsdag, januari 13, 2011

They all call me crazee II

Jag vet att det är många som har oroat sig över min skjorta idag. Ett flertal har hört av sig om att de sjukanmält sig. En del ful-vabbar, det vill säga att man tvingar ungarna att ligga i sängen hela dagen så att man själv får vara hemma. Själv ska jag nog ful-vabba mig genom en hel eventuell barnuppfostran.

Nåväl. Det gick bra med skjortan. Den åkte in vit, och kom ut vit. Jävla förlegat apartheidtänk det där att man inte får blanda färger.

Har dock insett att kragen är ful som fan, kommer aldrig använda skjortan. Därför får den åka i en sån där ge-mig-lite-gott-samvete-så-att-jag-kan-fortsätta-att-inte-bry-mig-ett-tag-container.


Av Bangladesh är du kommen. Bangladesh skall du åter bli.
Herren Jesus Kristus skall uppväcka dig
på den yttersta dagen.

Inga kommentarer: